Nabíječka 4A pro baterie CRBA-012, CRBA-019
Kód: CRU..CRBA-044Související produkty
Detailní popis produktu
Pro modely:2023: e-Atland 7.8-M/L, 9.8-M/L, e-Guera 7.8-M/L, 9.8-M, e-Largo 7.8-M/L, 9.8-M/L, e-Fionna 7.8-M/L, 9.8-M, e-Cross 7.8-M, 9.8-M, e-Cross low 7.8-M, 9.8-M, e-Gordo 7.8-M, e-Savela 7.8-M, OLI-Atland 8.7-M, OLI-Guera 8.7-M, OLI-Fionna 8.7-M, OLI-Largo 8.7-M, OLI-Cross 8.8-M, OLI-Cross low 8.8-M
Nabíjecí proud: 4A
Doplňkové parametry
Kategorie: | PRO ELEKTROKOLA |
---|---|
Velikost: | .CRBA-044 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Značka Crussis je ryze českou firmou, která se specializuje na výrobu a distribuci elektrokol a koloběžek. Její historie sahá až do roku 2012, kdy se rozhodla připravit svou první kolekci elektrických kol a vstoupit jako nová značka na český trh.
První elektrokolo pod značkou Crussis bylo představeno na veletrhu For Bikes v březnu 2013. Díky svému inovativnímu designu a kvalitě okamžitě zaujalo jak zákazníky, tak prodejce, a již v daném roce byla tato elektrokola k dostání v mnoha prodejnách napříč celou republikou.
Crussis se postupně posunul k výrobě svých elektrokol přímo v Čechách. Tento krok značku posunul mnohem dále, protože umožnil lepší kontrolu kvality elektrokol a zároveň lepší vývoj nových technických řešení. Díky výrobě v Čechách mohl Crussis představovat modelové řady již v září a začít s výrobou nových modelů vždy na podzim.
Dalším zlomovým momentem v historii značky Crussis byl přelom rok 2018, kdy se tváří značky stal Jaromír Jágr. Jeho jméno dodalo značce obrovskou pozornost a vstoupilo do povědomí většiny běžných lidí, kteří se dosud o elektrokola ani nezajímali.
V letech, kdy světem hýbala covidová epidemie, se Crussis dokázal přizpůsobit a předvídat situaci. Zajistil si komponenty pro výrobu elektrokol včas a velmi z toho těžil. Když ostatní výrobci vyráběli omezeně, elektrokola Crussis proudily do prodejen velkým tempem.
Crussis je velmi progresivní firmou, která se každým rokem posouvá jak do celkového zlepšování systému fungování, tak do vylepšování produktu jako takového. Díky tomu sklízí velký úspěch a každým rokem se jejich produkty stávají žádanější a zákazníci mají o značce větší povědomí.