e-Gordo 1.8
Kód: CRU.E-GORDO 1.8 -18- CRU.E-GORDO 1.8 -20- Zvolte variantuSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Vážení, hledáte elektrokolo na pohodlné ježdění a výlety všeho druhu? Chcete vyrazit na pořádný výlet? Nenechat se limitovat profilem nebo délkou výletu? Pak je trekové elektrokolo e-Gordo 1.8 právě pro vás. Bát se nemusíte ani deště. Součástí výbavy e-kola jsou totiž kromě stojánku a nosiče rovněž blatníky. Není nač čekat. E-bike Crussis e-Gordo 1.8 je připraven pro vaše první šlápnutí do pedálů. Je čas vyrazit! Pokud byste přesto zatoužili po modelu se silnější baterií, koukněte na e-kolo e-Gordo 1.8-S nebo e-Gordo 7.8 / 7.8-S se středovým elektromotorem a lepší doplňkovou výbavou (vidlice, přehazovačka…).Doplňkové parametry
Kategorie: | TREKKING |
---|---|
Barva: | Černá, Zelená |
Kapacita baterie: | 468 Wh |
Materiál rámu: | Hliník |
Motor: | Bafang |
Odpružení: | Pružinová vidlice |
Počet rychlostí: | 3x7 |
Průměr kol: | 28" |
Umístění baterie: | Spodní rámová trubka |
Umístění motoru: | V zadním náboji |
rám: | Alu 6061 |
Vidlice: | SR-SUNTOUR CR85-V 700C", NO LOCK |
Brzdy: | TEKTRO V-Brake |
Ráfky: | CRUSSIS 28", dvoustěnné, vložkované, 19mm |
hmotnost: | Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. |
nosnost: | 120 kg |
řídítka: | CRUSSIS AL 31,8mm, šířka 660 mm |
představec: | CRUSSIS Al, 60 mm, pevný |
gripy: | CRUSSIS ergonomicky tvarované s objímkou |
hlavové složení: | Semi 1 1/8 |
Výráběné velikosti: | 18, 20 |
baterie: | Li-Ion 36V / 468 Wh (13 Ah) |
ovládání: | LCD panel, 5 stupňů asistence |
řídící jednotka: | sínusová |
snímač šlapání: | otáčkový (magnetový) |
nabíječka: | 2 A (součást výbavy) |
Dojezd: | až 100, Základní (100-150 km) |
pedály: | WELLGO, plast s odrazkou |
USB port: | ne |
Asistent chůze: | ano |
přehazovačka: | SHIMANO Tourney RD-TY500D-SGS, 7 rychlostí |
řazení: | SHIMANO Tourney SL-TX50, 21 rychlostí |
řetěz: | KMC Z7 |
kazeta / vícekolo: | BAFANG 250W (MAX 500W), v zadním náboji |
převodník a kliky: | CRUSSIS 48/38/28 zubů, 170 mm |
pláště: | KENDA 700x40C (622-42 / 28x1 5/8), černá |
sedlová objímka: | CRUSSIS s RU Al, černá 34,9 |
sedlovka: | CRUSSIS se zámkem, 31,6, 350 mm |
doplňky: | Blatníky, stojánek, nosič |
náboj přední: | CRUSSIS disc, ložisko věneček, 36D |
náboj zadní: | Bafang s motorem |
přesmykač: | SHIMANO Tourney FD-TY510 |
Pro koho: | Pánské |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Značka Crussis je ryze českou firmou, která se specializuje na výrobu a distribuci elektrokol a koloběžek. Její historie sahá až do roku 2012, kdy se rozhodla připravit svou první kolekci elektrických kol a vstoupit jako nová značka na český trh.
První elektrokolo pod značkou Crussis bylo představeno na veletrhu For Bikes v březnu 2013. Díky svému inovativnímu designu a kvalitě okamžitě zaujalo jak zákazníky, tak prodejce, a již v daném roce byla tato elektrokola k dostání v mnoha prodejnách napříč celou republikou.
Crussis se postupně posunul k výrobě svých elektrokol přímo v Čechách. Tento krok značku posunul mnohem dále, protože umožnil lepší kontrolu kvality elektrokol a zároveň lepší vývoj nových technických řešení. Díky výrobě v Čechách mohl Crussis představovat modelové řady již v září a začít s výrobou nových modelů vždy na podzim.
Dalším zlomovým momentem v historii značky Crussis byl přelom rok 2018, kdy se tváří značky stal Jaromír Jágr. Jeho jméno dodalo značce obrovskou pozornost a vstoupilo do povědomí většiny běžných lidí, kteří se dosud o elektrokola ani nezajímali.
V letech, kdy světem hýbala covidová epidemie, se Crussis dokázal přizpůsobit a předvídat situaci. Zajistil si komponenty pro výrobu elektrokol včas a velmi z toho těžil. Když ostatní výrobci vyráběli omezeně, elektrokola Crussis proudily do prodejen velkým tempem.
Crussis je velmi progresivní firmou, která se každým rokem posouvá jak do celkového zlepšování systému fungování, tak do vylepšování produktu jako takového. Díky tomu sklízí velký úspěch a každým rokem se jejich produkty stávají žádanější a zákazníci mají o značce větší povědomí.